Kam te nesejo krila?

Skoči na zadnjo objavo...

Povrnitev denarja za karte za zamujen let

Dodan: 11.08.17 @22:21:48

Klementina

Registriran uporabnik




Živijo!

Verjamem, da nisem edina, ki ima takšen problem.

Julija sem potovala na Irsko. Kupila sem dve ločeni karti LJ-London (Easyjet) in London-Dublin (Ryanair). Med letoma sem imela 2 uri časa, če bi šlo vse po načrtih bi bilo dovolj za letališke postopke. Ker pa smo vzleteli z 2 urno zamudo (slabo vreme- nevihta) sem zamudla let iz londona v Dublin. Takoj sem se obrnila na Ryanairovo okence kaj lahko storim, glede na to, da sem zamudila let. Ponudili so mi naslednji let vendar šele čez 5 dni vendar mi to ni ustrezalo, ker sem imela že vse rezervirano na Irskem. Na koncu  sem kupila nove karte pri drugi letalski družbi.  Naslednji dan sem kontaktirala Ryanairov customer service, vendar so mi odgovorili, da denarja ne vračajo.

Sedaj me zanima, če mogoče kdo ve, ali res niso dolžni vrniti denarja glede na to da leta nisem zamudila po svoji krivdi, vendar zaradi višje sile (vremenske razmere), ali pač ne vračajo ker so nizkocenvni prevoznik? Zelo bom vesela, če mi bo kdo znal pomagati, ker se je sigurno že kdo sprečal s takššno situacijo.

 

Lep pozdrav.

 

Klementina

0     0

Jb

Gost




Ker si imela locene karte, ti ne pripada nobena odskodnina. v kolikor bi bile letalske karte na isti rezervaciji, bi ti bili dolzni nuditi zastonj alternativo.

Lp, jb

0     0

m

Gost




res je, kar pravi jb. .nimaš možnosti za povrnitev, dokler gre za dve ločeni karti..

0     0

Ani

Gost




Če nimaš vezanega leta (se pravi oba leta na isti karti), nobena letalska družba nič ne vrača oziroma ti ni nič dolžna, ne samo nizkocenovne. Shit happens. Saj tudi če recimo padeš v nepričakovan prometni zastoj na poti na letališče in zato zamudiš avion, ti niso nič dolžni.

0     0

OMG

Gost




Tipičen primer, ko misliš, da obvaladaš zadevo in zavračaš agencije pri nakupu kart. Če gre skozi, pa se še trepljaš po prsih, kakšen as si in kako poceni si skozi prišel. Tega je ogromno, zgodi se vsaj 10% tistim, ki kupujejo na lastno pest in nimajo pojma o avioindustriji. Seveda tega ne dajejo na forume. Ampak splet prenese vse, to pa ja.

0     0

m

Registriran uporabnik



Popotnik

#omg .....kaj da 10% ljudi zamudi letalo med tem ko ima nepovezani let dalje..  .kakšne oslarije trosiš ..kar se tiče agencij verjetno misliš prov na osebnega agenta v kakšni turistični agenciji? ker z agencijam ala expedia, airtickets24 itd itd se da veliko manj zmenit kot pa direktno pri letalski družbi.(moje osebne izkušnje) 

0     0

jaka

Gost




V primeru visje sile jih zakonodaja varuje pred odgovornostjo.

0     0

s

Gost




pri nakupu karte,katerekoli letalske druzbe, kliknes terms and conditions, to je Ustava pri nakupovanju kart, vse notri pise

0     0

obiskovalc

Gost




V kolikor bi imela zamudo pri prihodu (v London) daljšo od 3 ur ti je Easyjet dolžan povrniti 250 Eur za reklamacijo.

0     0

kl

Gost




Dost za j. zadeva. Na sreco so v Evropi sorazmerno točni.

Ko pa prides enkrat v azijo... tam je 1-2 standardna zadeva za nizkocenovce.

 Smo zadnjič čakali cca 3h, pa je bilo odlično vreme.  Sem se tam pogovarjal z američanom ki je imel let naprej, časa pa samo 2 uri... se mu enostavno ni izšlo.

Nekako si moraš te stvari vkalkulirati v naprej. Sicer je pa to riziko na lastno pest.

Nazadnje sem si dal 6h vmes... na koncu sem imel samo 2...

0     0
OPOZORILO: STA potovanja ne prevzema odgovornosti za komentarje obiskovalcev. Komentarji so odraz osebnega mnenja posameznikov. Pridržujemo si pravico do neobjave ali izbrisa tem.

All we do is travel

Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Preberite več o piškotih.

STA potovanja
Trg Ajdovščina 1, 1000 Ljubljana

080 47 42

info@stapotovanja.com

Vsak delavnik nas med 8. in 17. uro dobite na telefonskih številkah:

LJUBLJANA
T: 01/ 439 16 90
T: 01/ 439 16 91
M: 041 612 711
L: Ajdovščina 1, Ljubljana

ZAGREB
T: +385 1 488 63 40
M: +385 99 488 63 40
F: +385 1 488 63 45
L: Ulica Andrije Hebranga 22, Zagreb